לוקחים אחריות 106 

 

המלצות לאופן קידום פניות ל- 106

על-מנת לשמור ולטפח את איכות החיים בשכונה, על כל אחד ואחת מאיתנו לגלות אזרחות פעילה - לפנות ולדווח על מפגעים, מטרדים ולהציף סוגיות ובעיות.

 

מוקד 106 העירוני הוא הכתובת הראשונית לתושב!

כיצד פונים ל- 106 ולעיריית ירושלים?

  • באמצעות שיחה טלפונית 106 או 10620* (מהנייד) או 02-5314600/1/2/3/4
  • באמצעות הבוט באתר העירייה
  • פניות ציבור בנושאים השונים
  • שיחת SMS המיועדת לאוכלוסית כבדי השמיעה והחרשים - 02-6286249

זמני הטיפול בפניות מפורטות באמנת השירות העירונית

לבירור סטטוס פניה

 

ומה עם לא טיפלו בפנייתי (בנושאי המרחב הציבורי בלבד!) באופן ראוי?

במידה ופניתם לעיריית ירושלים ופנייתכם לא נענתה נוכל להשתדל ולנסות לסייע.

אנא העבירו אלינו למייל urban.ramot@gmail.com את הפרטים הבאים:

  • שם ושם משפחה
  • טלפון/נייד

  • פירוט הפניה

  • סטטוס פניה/תגובות העירייה - לבירור סטטוס פניה

    חשוב לצרף מסמכים - פניה מסודרת, תמונות, מענה שהתקבל

 

  

ביסים